De fleste detailhandlere ved, at det at forblive relevant for nutidens kunder indebærer en forpligtelse til at bruge teknologi til at udvikle fuldt forbundne, engagerende oplevelser, som ikke kun er sømløse på tværs af alle kanaler, men også gør det både praktisk og givende, når kunder besøger fysiske butikker.
At vide, hvad du skal gøre og faktisk gøre det, er dog to meget forskellige ting. Kundeoplevelser på tværs af alle sektorer varierer meget, fra fuldt realiseret detailteater bakket op af fuldt forbundne tværkanaldata til oplevelser, der mangler den rigtige butiksteknologi eller online-til-offline-forbindelse.
Gennem en markedsførende kombination af skrivebordsbaseret og feltundersøgelse giver det tilsluttede detailindeks hidtil uset indblik i 200 britiske detailhandlere, og hvor de er på denne skala, med dybdegående analyse af nøgleområderne for tilsluttet kundeoplevelse:
• Dedikerede forbrugerapplikationer og online tilstedeværelse
• Værdiskabende funktioner såsom klik og indsamling, levering næste dag, loyalitetsordninger og social deling
• Teknologi i butikken inklusive displayskærme og interaktive kiosker
• Forbundne detailfunktioner såsom on-line bestilling i butikker og mobilbetalinger
• Assisteret salgsteknologi og digitale værktøjer til kolleger
• Personaliserede oplevelser inklusive tidsbestilling og kundeprofilering
• Detailteater som vægge på sociale medier, spil og DJ’er i butikken Resultatet er et detaljeret billede af status for detail teknologi i “butikken”, så du med nøjagtighed kan finde ud af, hvem der fører an, og dem der stadig har arbejde at gøre for at sikre, at deres kunder har en sammenhængende oplevelse.