Med ambitionen om at skabe endnu bedre oplevelser for forbrugeren slår hummel nemlig dørene op til deres spritnye brand-store i Frederiksberg Centret på 361m2.
Her samler brandet deres produktsortiment på tværs af sport, mode og børn under ét tag. Samtidig vil forbrugerne også kunne finde produkter fra de hummel-ejede brands Newline, Sometimesoon og det populære lifestyle brand HALO, der får sin egen selvstændige butik.
”Vi ønsker i højere grad at kunne præsentere hele vores produktsortiment i et fysisk univers, og derfor er vi utrolig stolte over, at vi nu kan åbne endnu en brand-store på en af de absolut bedste lokationer i Danmark,” udtaler hummel CEO, Allan Vad Nielsen, og uddyber:
”Selvom vi fortsat oplever markant vækst på vores digitale platforme, tror vi også på vigtigheden af at møde forbrugerne i øjenhøjde. Det er en vigtig del af vores stragegi at skabe en ensartet købsoplevelse på tværs af salgskanaler, og det kan vi kun lykkedes med, hvis vi også præsenterer forbrugerne for hele vores produktsortiment i butikkerne,” slutter han.
Som sportsbrand ønsker hummel at opfordre alle børn og voksne til at være kreative, aktive og dyrke sport. Derfor vil en væsentlig del af konceptet i den nye butik også være en kombination af leg, bevægelser og oplevelser, som man kender fra de øvrige hummel-butikker i Danmark.
Den nye hummel brand-store i Frederiksberg Centret slår dørene op til en stor åbningsevent torsdag den 31. august 2023 kl. 9.00.