Ny lifestyle-kampagne hylder loyaliteten og styrken i holdet
Den danske musiker Christopher går endnu en gang sammen med hummel om at hylde styrken af holdet i en ny lifestyle-kampagne, hvor sport- og streetstyle mødes i en videreudvikling af brandets populære livsstilskollektion.
Alle har brug for et hold. Om det er en berømt soloartist eller en målfarlig fodboldspiller, kræver det gode og loyale holdkammerater at nå til tops. Det er en følelse af ikke blot at høre til – men at høre sammen. For nøglen til succes skal findes i holdet, og succes er bedst, når man har nogle at dele den med. Det gælder i musikbranchen så vel som i sporten. Derfor går hummel og den danske musiker Christopher endnu en gang sammen om at afspejle styrken ved at have et hold bag sig.
Som en videreførelse af hummels SS22 ’TEAM IS’-kampagne bliver den nye lifestyle-kampagne en påmindelse om, hvor vigtigt det er med gode holdkammerater både før, under og efter slutfløjtet. ”Uden mit hold var jeg aldrig nået dertil, hvor jeg er i dag. Derfor er jeg også utrolig stolt over at være brandambassadør for hummel, og for at sætte endnu mere fokus på, hvor vigtigt holdet er – selv for en soloartist som mig,” siger Christopher, der også er frontfigur på kampagnen.
Kampagnen hylder sportens evne til at bringe folk sammen og fremhæver den vigtige rolle, som et hold har i og uden for sporten. Med taglinen ”No Team, No Show” sætter hummel og Christopher fokus på det magtfulde bånd, der er iblandt holdkammerater – at vi kan udrette mere sammen, end hver for sig.
Den nye kollektion er inspireret af hummels stolte sportsarv med moderne takes på flere af de originale arkivklassikere. Her mødes sport- og streetstyle i en videreudvikling af brandets velkendte livsstilskollektion og byder på en bred produktlinje bestående af t-shirts, sweats, hoodies, jakker, sko og accessories.
Kollektionen er tilgængelig fra den 1. november på hummels egen webshop, i egne butikker og hos Magasin.
Se hele kollektionen her: www.hummel.dk/christopher-x-hummel.html