
Danmark har vundet
historisk guld idag
I et land uden høje bjerge og bobslædebaner har Danmark idag mandag morgen dansk tid vundet GULD. Det var i bobslæde i disciplinen monobob ved ungdoms-OL i vintersport (Youth Olympic Games) i sydkoreanske Gangwon af den 16-årige bobslæde-
kører Maja Voigt.
